В Україні затверджено форму та порядок подання звітів нотаріусами про договори купівлі-продажу нерухомості

Кабінет Міністрів України затвердив форму і порядок подання звітів нотаріусами про укладені договорів купівлі-продажу нерухомого майна та сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.

"Нотаріуси щоквартально, до 20-го числа місяця, наступного за звітним кварталом, зобов'язані подавати органам Пенсійного фонду за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з затвердженою формою", - йдеться в повідомленні прес-служби Міністерства соціальної політики з посиланням на рішення уряду.

Згідно з ухваленим рішенням, нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомості здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

При посвідченні договорів купівлі-продажу нотаріус здійснює перевірку сплати покупцем збору і витребує відповідні документи.

"Форма звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна містить інформацію про кількість укладених договорів купівлі-продажу нерухомого майна, вартість такого майна та суму сплаченого збору на обов'язкове державне пенсійне страхування", - наголошується у повідомленні.

Зазначається, що реалізація постанови надає можливість вдосконалити контроль за сплатою збору та забезпечить повноту його надходжень до державного бюджету.

Інтерфакс